Minz muisti minua ihanalla tunnustuksella, ihan ruusujen kera! Kiitos sinulle, kyllähän tämä sydäntä lämmittää!  Ja kaikille muilleki jotka on tykänneet ja kehuneet. Kiva että täältä saa edes jotain mukaansa kun käytte lukemassa.

Vastata piti 5 kysymykseen ja pitäs lähettää tunnustus eteenpäin viidelle ystävälle.

1. Lempiruoka: Jälleen se hernekeitto

2. Lempimakeinen:  Raakasuklaa nykyään, karkit oon jättäny kaupanhyllylle jo joku aika sitten. Ennen oli salmiakki..siihen kyllä joskus vielä sorrun...

3. Lempiluettava: Hömppäromaanit, joissa ei tartte käyttää aivoja ja voi oikeesti rentoutua ja naureskella itekseen.

4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä: Mitä ne on?!? En mä tee käsitöitä, muutako mitä nyt lasten kans joutuu touhuileen...pari kertaa naimissaolon aikana on pitäny parsia jotain rikkinäisiä leluja.

5. Lempielokuva: Ei ole, en kato elokuvia.

Mä en vaan nyt osaa enkä oikein jaksakaan laittaa eteenpäin, ois monta kivaa blogia, joille vois laittaa mut tiiän ettei kaikki tykkää näistä. Joten anteeksi nyt kun katkaisen tämän tähän, kaikki blogit on omalla tavallaan hienoja ja mukavia! Kun vaan ehtis lueskella niitä enemmänkin...siksikin nyt vaikee eritellä ketään, kun jääny niin vähälle mun vierailut muissa blogeissa.