mun osalta siis.

Pihakutsujen uuden kuvaston löydät kokonaisuudessaan tätä klikkaamalla

Tänään sain ison paketin uusia kuvastoja, aivan mielettömän ihana kuvasto!!! Monta monta uutta perennaa, semmosiaki mitä ei ihan joka paikasta saa...heti tekis mieli tehä tilausta, että sais lisää kukkia, paljo semmosia mistä oon haaveillu ja mitä oon katellu mut en ole löytänyt. Yks esimerkiksi Kellopeippi ja vielä vaaleanpunaisena,


Pisamakelloa, Jaloangervoja


valkosta kesäpikkusydäntä oli tullu myös, erilaisia kurjenpolvia useampaa lajiketta


aivan ihania saksankurjenmiekkoja...tädykkeitä



Ihania uusia Ruusuja, havuja, pensaita jne. jne...


Japaninmarjakuusi ainaki on mun ostoslistalla...


Ja huomatkaa tuo Suomenlippujen määrä, suurin osa taimista on kotimaisia, Ruusut on kaikki Suomessa jalostettuja ja lisättyjä kantoja, havut myös on kaikki kotimaista tuotantoa.

Syksyksi sipulikukkia...niin kauniita lajikkeita..

 

Ja vielä näitä ihania ihania Ranskalaisia, maalairomanttisia puutarhan sisustusjuttuja, on amppelikoukkua, kesäkeittiöön tarvikkeita, tuikkusomisteita yms..


Ja tässä on vasta pieni osa, käykää tuolta linkistä katsomassa koko kuvasto...jos joku tahtoo kutsuja pitää niin "nykäskää hihasta" Vielä on kalenterissa tilaa, jopa varaa valita päivää, mut kohta ei enääpian ole kun saan taas hommat pyörimään.

Siinä mun ruusu, Viherpeukaloiden 2007 vuoden nimikkoruusu, 3 talvea talvehtinut ja jälleen kukkii

Saatiin me tänään vieraitakin, Nivalan viherpeukalot ( paikallinen puutarhaseura sieltä) kävi tutustumassa pihaan..sain lahjaksi heiltä komian Pihajasmikkeen, joka oli jopa kukassa oleva. Kaunis kiitos pensaasta, ja käynnistäkin!  Jos minä joka kerta jotaki tämmösiä ihania lahjoja saan siitä, ku käyvät pihakierroksella, niin oi voi, meille saa tulla vaikka joka päivä! 

Ja ei muuta kuin kaikki järjestämään pihakutsuja!