Hiirose emännä tokaplokin Minz antoi mulle kivan tunnustuksen! Näitäpä en olekaan ennen vielä saanut, mukavaltahan se tuntuu että blogistani pidetään. Joten KIITOS Minz!

 

Samalla siinä oli haaste vastata kolmeen kysymykseen..

1. Lempivärisi? Punainen

2. Lempiruokasi? Hernekeitto 

3. Mihin haluaisit matkustaa? En osaa sanoa, mä viihdyn parhaiten kotona, ei mua kauheesti kiinnosta matkustella. Jonneki Lappiin voisin lähteä mökille järven rantaan lomailemaan... ulkomaat ei ole koskaan kiinnostaneet. Ts. siinä käy kuitenki niin että laiva uppoaa jos minä sen kyytiin astun, tai sitte lentokone putoaa jos mä meen sen kyytiin.. No ehkä joskus vois kävästä jossain puutarhanäyttelyissä, ne ois kivoja reissuja!

Ja tätä pitää kait laittaa kolmelle eteenpäin...en kyllä tiiä pitääkö kaikki näistä haasteista, mut ei ole pakko ottaa vastaan.

Satupuutarha, siellä on ihana piha, mukavia kuvia ja haaveita...hyvin paljon sellasta, mistä itsekin pidän.

Pajassa ja puutarhassa - blogin Seijalle, hänelläki aivan mieletön puutarha, niin runsas ja kaunis että ihan melkein kateeksi käy..

Merjan leivonta ja askartelu, aivan uskomattomia koristeita kakkuihin ja muutaki mukavaa...